تعرفه اتوبوس های واحدگشت

7 / 10
از 9 کاربر

قیمت های زیر جهت انجام سرویس دربستی به داخل شهر تهران توسط واحد گشت می باشد.

1) اتوبوس های درون شهری که شامل اتوبوس های بنز 0457 اسکانیا و C می باشد.

کرایه این اتوبوس ها در واحد گشت شامل ورودی 3 ساعت اول ******** هزار تومان و ساعات مازاد بر آن به ازای هر ساعت اضافه ******** هزار تومان می باشد. در صورت کنسلی سفارش تا پنج ساعت قبل از اعزام اتوبوس مورد نظر ، هزینه ***** هزار تومان می باشد. توجه داشته باشد افرادی با در اختیار قرار دادن این نوع اتوبوس ها به عنوان اتوبوس تشریفات از مردم کرایه اضافه دریافت میکنند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) اتوبوس های تشریفات واحد گشت که شامل اتوبوس های اسکانیا C12 – ولوو (B9 , B12 , B12 TX) ، بنز O500 و SE 457 و مان و رنو می باشد. اتوبوس های گروه فوق دارای طراحی به روز تر بوده و امکانات رفاهی کامل تری دارند و به صورت جفت صندلی می باشند. قیمت کرایه این نوع اتوبوس ها شامل ورودی 3 ساعت اول **********    هزار تومان و ساعات مازاد بر آن به ازای هر ساعت اضافه ******  هزار تومان اضافه می گردد. در صورت کنسلی سفارش تا هفت ساعت قبل از اعزام اتوبوس مورد نظر ***** هزار تومان می باشد.

اتوبوس های فوق دارای سیستم سرمایش و گرمایش مطبوع – صندلی مبله راحت، آّسردکن، یخچال به جهت خنک نگهداشتن نوشیدنی ها می باشند.این نوع اتوبوس ها جهت سرویس شهری به VIP هم معروف هستند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3) برای سایر مسیر ها و اتوبوس های تک صندلی با تماس تلفنی با واحد گشت تهران از قیمت و نوع اتوبوس مطلع شوید.

 

عنوان نظر :
نام شما :